Minions traktatie

on

Mijn zoon wordt 10 dit jaar. Hij is in de vakantie jarig, dus mocht voor de vakantie nog trakteren op school. Ik dacht eigenlijk dat hij niet meer iets bijzonders, geknutselds meer wilde trakteren, maar dat bleek niet waar. Na wat zoeken vond ik deze site, met minion-wrappers voor cakepops. Deze wrappers heb ik een beetje aangepast zodat ze om een WCrolletje heen passen.

 

 En wat stop je er dan in? Natuurlijk! Bananas!! Gelukkig was mijn zoon heel tevreden met het resultaat!

 

Zoals elk jaar kom ik er dan een dag van te voren achter, dat de meesters en juffen ook altijd een traktatie krijgen. Ik was deze minion-boekenleggers al tegen gekomen. Daar heb ik een zakje Opkikker achter geplakt.

IMG_6399

Zelf maken?
Hier kun je de wrapper downloaden op de juiste maat voor een WCrolletje.
(Hij is niet perfect, als je de bril recht plakt, komt de broek niet uit, maar ach, het is de achterkant…)

Geef een reactie

