Bedankt dat je in me wilde investeren

on

Het einde van het schooljaar nadert. Tijd voor een bedankje. Ik kwam op internet een piramideportemonneetje tegen. Die vond ik zo leuk! En toen ging mijn creativiteit aan het werk. Wat doe je in een portemonnee? Geld. Geld gebruik je om te investeren. Dus een portemonnee met muntdrop en een kaartje er aan: Bedankt dat je in mij wilde investeren dit jaar.

IMG_6371

Het labeltje heb ik zelf getekend en ingescand. De buitenkant van de portemonneetjes heb ik gemaakt van stof waar de kinderen zelf op hebben getekend met textielstiften. De voering heb ik gemaakt van restjes stof.

Uiteindelijk heb ik 6 portemonneetjes gemaakt. Er staan er maar vijf op de foto want we waren een juf vergeten…

IMG_6372

En toen dat klaar was wilden de kinderen zelf natuurlijk ook zo’n superleuk portemonneetje, dus ben ik nog een keertje achter de naaimachine gedoken.

IMG_6403

Zelf maken?
Voor beschrijving portemonneetje zie link hierboven.
Het labeltje kun je hier downloaden.
Bron lettertype potloodjes: studio Suz
Directe link naar lettertype, klik hier.
Ik kon het lettertype downloaden: hier klikken voor het bestand.

Geef een reactie

