Jurkje, jurkje, jurkje…

on

Het naaivirus heeft me nu weer helemaal in zijn greep. Dus ik blijf maar naaien. Gelukkig is mijn oudste dochter een gewillig model en denkt ze actief mee over stofjes en modelletjes. Dus zit ik regelmatig achter de naaimachine en staat zij regelmatig te passen. Tot ons beider tevredenheid tot nu toe. We zijn zo enthousiast dat nu zelfs mijn zoon begint te vragen: wanneer maak je wat voor mij? Dat is het volgende projectje!

Deze jurkjes heb ik zelf getekend, een goed zittend t-shirt en hemdje van haar genomen en verlengd tot de gewenste lengte.

Geef een reactie

