Cadeautjes inpakken

on

Ook leuk: cadeautjes inpakken. Eenvoudige cadeautjes kun je extra feestelijk maken door ze creatief in te pakken. Ook daar kan ik dus mijn creativiteit in kwijt: kleine projectjes met een leuk resultaat. Afgelopen weken kraamcadeautjes ingepakt en ‘gewone’ verjaardagscadeautjes.

De inspiratie voor het inpakken van de kraamcadeautjes kwam onder andere van Vicky Barone die een leuke DIY voor een hartjesslinger, mét printable, op haar blog heeft staan.

Daarna kwamen er wat verjaardagen in de familie. En had ik de smaakt te pakken. Nu wilde ik graag meerdere cadeautjes in één verpakking doen. Dat bracht me bij het idee op de site van HappyMakersBlog. Een zak maken van inpakpapier blijkt echt een eitje. Ik heb het tekeningetje van HappyMakers even overgenomen:

hoe-vouw-ik-een-zak

Ik heb lijm gebruikt om de zak dicht te plakken, dat maakt hem wat mij betreft iets netter. Ik vond bij mijn nieuwe favoriete winkel (Flying Tiger) leuke cadeaulabels met een ballonnetje. En bij de boekhandel een mooi kaartje. Zo is mijn cadeau eenvoudig en gezellig verpakt. Een feestje om te geven en om te krijgen (hoop ik…).

Geef een reactie

