Van shirt naar top (2)

on

Met de oudste doe ik ook nog wel eens een rondje kringloopwinkels. Gewoon, omdat we er allebei plezier in hebben. Ze houdt net als ik van knutselen dus we zoeken vaak kleren die we kunnen pimpen. Zo kwam dit shirtje in ons bezit.

IMG_3517

Ze vond de kraag mooi en het kleurtje, maar de mouwen waren 3/4 en dat vond ze niks. En de kraag vond veel te diep voor een meisje van 11. Dus eigenlijk vonden we dit shirtje allebei (als dat kan voor €2,-) een miskoop. Maar soms moet je dingen gewoon een tijdje laten liggen. En laatst had ik ineens een idee.

IMG_3516

Het rolletje kant is van de Action, die had ik al eens meegenomen. En na wat gegoogle heb ik van dit shirtje een topje gemaakt voor dochterlief.

IMG_3537

IMG_3538

IMG_3539

IMG_3540

Laat de zomer maar komen!

Geef een reactie

