Broek, shirt, jurk…

on

Het was weer tijd om de kast op te ruimen. In de kast van mijn jongste dochter vond ik een broek die nog van mijn oudste dochter is geweest. Een modelletje wat niet helemaal meer ‘in’ is. En een shirtje uit Rome wat ze echt niet meer past, maar ik eigenlijk niet weg wil doen…

IMG_3332IMG_3330

Dus ik ben heerlijk achter de naaimachine gedoken. Van de lange broek heb ik een vrolijke korte broek gemaakt. En de pijpen heb ik gebruikt om samen met het shirtje uit Rome een zomerse jurk voor de pop van mijn dochter te maken. Alle partijen weer tevreden :).

IMG_3334 IMG_3335 IMG_3500

Geef een reactie

