Appelmoes traktatie

on

Toen mijn jongste dochter en ik thuiskwamen met appelmoes om te trakteren werden we een beetje schaapachtig aangekeken… appelmoes, dat is toch geen traktatie? Het kwam zo: we konden het niet eens worden, die kleine eigenwijs en ik, want ik had bedacht dat het leuk zou zijn Danoontjes te trakteren, maar zij vond dat écht niet kunnen: dat is tóétje mama! Dus al wandelend door de supermarkt zagen we knijpfruit. Én cupjes appelmoes. Daar kun je hetzelfde mee doen als met Danoontjes en zo was het idee geboren.

Men neme: appelmoes cupjes, lapjes in rondjes geknipt, een leuk labeltje, elastiekjes en een decoratie (vlinderstickertjes zijn van de Action).IMG_2643IMG_2644 IMG_2642

En zie hier: een gezellig dienblad met traktaties.IMG_2647

En ik moet zeggen, ik ben best tevreden met het resultaat. En de kinderen hebben gesmuld!

Geef een reactie

