10 dagen zonder mama

on

Ik ga met mijn werk 10 dagen weg. En laat dus mijn gezin thuis. Dat vind ik heftig, maar ook de kinderen moesten even aan het idee wennen. Vooral voor de jongste is 10 dagen erg onoverzichtelijk en lang, dus ik heb een aftelkalender gemaakt. Ook maar voor de oudste twee, want die houden ook van cadeautjes…

Ik heb uit oude PipaPanda’s vierkantjes genknipt. Zo had ik meteen vrolijke motiefjes. En toen heb ik doosjes gevouwen (zoals deze). Ze krijgen op dezelfde dag een cadeautje, maar op verschillende dagen een briefje, bijvoorbeeld als ik weet dat ze iets gaan doen. IMG_1755IMG_1753 IMG_1907 IMG_1932 IMG_1822Ik hoop dat de tijd dat ik weg ben nu voor de kinderen lekker snel om is!

Geef een reactie

