Dankjewel wijze juf/meester

on

Enigszins verbaasd kreeg ik vorige week een brief over de meesters- en juffendag van de school van de kinderen. Want, stond er, zoals elk jaar aan het einde van het school jaar organiseren we…. Wát? Is het schooljaar alweer bijna om dan? Maar goed, wel een goede reden om weer eens met de kinderen te knutselen voor de juffen en meesters. Ik weet echt niet meer welke blogs ik allemaal gelezen heb om dit te verzinnen, maar uiteindelijk is het dit geworden: een lijstje met passe-partout in de vorm van een uil met daarin de tekst: ‘Dankjewel dat je je wijsheid met me wilde delen dit jaar!’

uil03

De passe-partout hebben we gemaakt met washi tape. We hebben de vorm op de achterkant getekend, de washi tape netjes naast elkaar op de voorkant geplakt en daarna de uil er uit geknipt. Mijn jongste heb ik eerst haar naam op een papier laten schrijven (ze heeft het ongeveer 6 keer gedaan voordat het goed was) en daarna de tekst erboven geschreven zodat het goed uitkwam in het uiltje.

uil08 uil09

Het kaartje wat ik aan het cadeautje heb gemaakt kwam ik tegen op de blog: Teacher Mom of 3. Vond ik wel van toepassing.

uil04

De oudste twee hebben het lijstje helemaal zelf gemaakt.

IMG_1773 IMG_1772

Geef een reactie

