Haken voor pop

on

Na de gepimpte schoentjes voor de jongste had ik echt zo’n zin om nog eens iets te haken. Je hoeft alleen maar een zoekterm als ‘rokje haken patroon’ te googlen en je hebt inspiratie genoeg. Tenminste, zo vergaat het mij. Uiteindelijk leek me dit rokje eenvoudig genoeg om mee te beginnen, een rokje in granny stripe.
Nu zou ik wel willen zeggen dat het in een keer lukte, maar dan spreek ik niet de waarheid. Ik heb hem echt wel een aantal keer uitgehaald, nog weer opgezocht hoe de steken ook al weer moeten, weer uitgehaald omdat het rokje wat ik maakte niet op het plaatje leek, maar uiteindelijk is het me gelukt: ik heb een rokje voor Jenthe’s pop gehaakt!

haken02

Maar echt, haken is een soort van verslavend, dus ik had er nog steeds niet genoeg van. En toen vond ik gelukkig ook nog een patroontje voor een mutsje in soortgelijke granny stripe.

haken01Zo heeft Jenthe’s lieve popje alweer een nieuwe outfit. En ze is er blij mee!

haken06 haken04 haken05

Geef een reactie

