Koningsdag 2015 – bolero voor de oudste

on

Eerder heb ik al over de Koningsdag-outfit voor de jongste geschreven. Daarna was de oudste aan de beurt, maar al het oranje wat zij in de kast had, was het toch wel een beetje saaie Koningsspelen shirt uit 2013 (weet je nog? shirt Koningsspelen 2013). Ik had toch wel erg veel zin om daar iets leukers van te maken. Na wat gegoogle had ik genoeg ideeën, deze twee heb ik gebruikt:

Van shirt naar bolero en strikjesmouwen

En zie hier het resultaat. Zoals je aan haar gezicht kunt zien was mijn lieve grote meid erg blij met de remake van haar shirt.

Elke1 Elke3 Elke2

Met een ‘mooie’ oranje legging erbij was haar outfit ook helemaal compleet.
En zo waren we allemaal klaar voor Koningsdag 2015!

IMG_6086

Geef een reactie

