Gympen pimpen

on

Het was tijd voor een nieuw projectje. Dus toen ik witte gympies tegen kwam in de maat van de jongste begon er bij mij van alles te borrelen. Voor extra inspiratie heb ik google geraadpleegd. Uiteindelijk was deze blogpost van Moos mijn uitgangspunt. Maar ja… ik kan (kon) niet haken. Dus heb ik eerst een week gestudeerd op haken: lossen, vasten, halve vasten, stokjes… En uiteindelijk heb ik met behulp van deze tutorial (Tami’s Creadi) een klein bloemetje leren haken. En toen ik eenmaal de slag te pakken had kon ik niet meer ophouden.

IMG_0280[1]

IMG_0313[1]

Naast deze bloemetjes heb ik ook de studs die ik al tijden in de kast heb liggen opgezocht. De bloemetjes en de studs heb ik gebruikt om de gympen voor de jongste verder te pimpen. Ik ben zelf erg tevreden met het resultaat en ook van jongste (en oudste) dochter krijg ik een positieve reactie.

IMG_0311[1] IMG_0322[1] IMG_0323[1]

Nu kan ik niet wachten tot het zomer is! Ben benieuwd hoe ze staan.
Op naar het volgende projectje.

Geef een reactie

