A Little Box of Sunshine

on

Een van onze (bijna) buren hebben in augustus een kindje gekregen, een prematuurtje van 24 weken zwangerschap. Het jochie heeft gevochten voor zijn leven en is gezegend door zijn Vader in de Hemel. In december, vlak voor Kerst, mocht hij met zijn ouders mee naar huis. Omdat ik weet hoe het is om een kindje te verliezen grijpen dit soort verhalen me altijd aan. En ben ik altijd intens dankbaar als kinderen overleven. Dus heb ik ter bemoediging, in de week dat het jochie thuis gekomen was, een ‘Little Box of Sunshine’ voor dit gezin gemaakt.

IMG_9651 IMG_9657

Op internet vond ik kaartjes voor zo’n doos met Bijbelteksten:
deze kaartjes kun je hier downloaden

Geef een reactie

