‘Nieuw’ jasje

on

Een van mijn zegeningen is mijn grote zus die kinderen in dezelfde volgorde heeft als ik (meisje-jongetje-meisje), maar dan allemaal een jaar of 1,5 ouder. We krijgen daarom 2x per jaar een zak met kleren en dan zijn de kasten van mijn kinderen weer vol. Maar gebruikte kleren gaan wel eens stuk… Zo ook dit schattige winterjasje van mijn nichtje. Intensief gebruikt, zakjes uitgescheurd.
IMG_8256.JPG

IMG_8255.JPG
Gelukkig ben ik handig met de naaimachine en bewaar ik altijd van alles. Dus ik heb het jasje even gepimpt:
Een knoop verzet en die op de zakken vervangen door bloemetjes.

IMG_8253.JPG
De scheuren dicht genaaid en gecamoufleerd met lintjes.

IMG_8263.JPG
Een extra groot ophanghaakje zodat ophangen voor mijn kleine grote kleuter lekker makkelijk is.

IMG_8265-0.JPG
Het resultaat: een heerlijke, keurige
winterjas voor mijn kleuter 😍.

Geef een reactie

